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Bujías NGK frias..


cosmos 30

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Hola compañeros buenas tardes, ademas de saludarlos desde Mexico me gustaría saber su opinión sobre unas bujías para mi A4 1.8T 2003,  se que estas bujías son para motores modificados pero aquí en México no se porque son mas baratas que algunas otras , mi pregunta es si puedo usar las Ngk Bkr7e que en teoría son mas ¨frias¨ en mi coche que esta stock o no es recomendable y si puedo usarlas cual seria la distancia del electrodo? , gracias y buena tarde .

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HOT - NGK #6 (OEM Range for 1.8/2.7 Engines) - Stock car with stock boost/timing, or mildly-tuned car in cold climates. 

Recommended Plugs in this Heat Range:
- NGK BKR6E (Copper)
- NGK BKR6EIX (Iridium Version of the same plug above)
- Denso K20R (Copper)
- Denso IK20 (Iridium Version of the same plug above)
- NGK PFR6Q (OEM Platinum) - If you're planning to stick with stock boost

COLD - NGK #7 (One Step Colder) - Cars with basic "chip/intake/exhaust" bolt-on upgrades (K03, K04, etc): Drop one range. 

Recommended Plugs in this Heat Range:
NGK BKR7E (Copper)
NGK BKR7EIX (Iridium Version of the same plug above)
Denso K22R (Copper)
Denso IK22 (Iridium Version of the same plug above)


COLDER - NGK #8 (Two Steps Colder) - Cars with bigger turbos will benefit from these, whereas a regularly chipped car may foul these.

Recommended Plugs in this Heat Range:
Champion C63YC (Copper)
NGK R5672A-8 (Copper, Non-Resistor plug)
NGK BKR8EIX (Iridium)
Denso IK24 (Iridium)
Bosch FR5DTC (Copper)
Bosch F5DPOR (Platinum/Side Fire)*

 

 

Así que, NGK BKR6E (Copper)
- NGK BKR6EIX (Iridium Version of the same plug above)...

 

No busques más ?

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Excelente Larsenica

hace 5 horas, Larsenica dijo:


HOT - NGK #6 (OEM Range for 1.8/2.7 Engines) - Stock car with stock boost/timing, or mildly-tuned car in cold climates. 

Recommended Plugs in this Heat Range:
- NGK BKR6E (Copper)
- NGK BKR6EIX (Iridium Version of the same plug above)
- Denso K20R (Copper)
- Denso IK20 (Iridium Version of the same plug above)
- NGK PFR6Q (OEM Platinum) - If you're planning to stick with stock boost

COLD - NGK #7 (One Step Colder) - Cars with basic "chip/intake/exhaust" bolt-on upgrades (K03, K04, etc): Drop one range. 

Recommended Plugs in this Heat Range:
NGK BKR7E (Copper)
NGK BKR7EIX (Iridium Version of the same plug above)
Denso K22R (Copper)
Denso IK22 (Iridium Version of the same plug above)


COLDER - NGK #8 (Two Steps Colder) - Cars with bigger turbos will benefit from these, whereas a regularly chipped car may foul these.

Recommended Plugs in this Heat Range:
Champion C63YC (Copper)
NGK R5672A-8 (Copper, Non-Resistor plug)
NGK BKR8EIX (Iridium)
Denso IK24 (Iridium)
Bosch FR5DTC (Copper)
Bosch F5DPOR (Platinum/Side Fire)*

 

 

Así que, NGK BKR6E (Copper)
- NGK BKR6EIX (Iridium Version of the same plug above)...

 

No busques más ?

Excelente información !! muchas gracias por tu respuesta ahora si tengo todo claro y a pedir las bujías nuevas :)

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