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Averia estraña al salir de taller


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Hola Altea....

 

Con este clima tambien lo puesdes ahcer. Es el mismo que tengo yo en los 200 y hay literatura para aburrir sobre todas las funciones...Ya colgué hace tiempo un post sobre eso, pero si lo encuentro, lo pongo por aqui....

 

Por cierto......Sin quererlo me has solucionado una duda existencial que tenia....

 

"Como quedarán las radios "nuevas" en los Audis viejetes???"......

 

Y mi pregunta es: Vale cualquier modelo??? Es decir, Concert, concert II.....

 

Te queda perfectamente integrada...se vé un poco levantada por los lados...es asi o es la foto?????

 

Gracias..

 

Saludos y BUEN VIAJE!!!!!!!!!!

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Me alegro de solucionar alguna duda, a pesar de hacerlo sin quere, hasta ahora solo he pedido soluciones y consejos en el foro.

 

los dos modelos encajan perfectamente en la faja, pero no entran en el hueco y sobresalen unos milimetros, tengo que repasar los laterales del concert, creo que quedará bien en cuanto lo tenga acabado pongo alguna foto mas.

Salu2

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Lo decía por lo del pueblo. jajajaja

 

Por qué poneis radios de audi? por el hecho de que todo tiene que ser de la casa, también sois "puristas".

 

El clima es como el de ESEDOS pero si dice 200T que también tiene códigos...

 

Ya los buscarás y repostearás verdad, 200T?

 

AlteaS2, no te viene el interior en madera?

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Hay gente tan purista que hasta la radio tiene que ser de la casa por lo menos, si no es la de origen. Ver artículo en el foro de los UR.

Por eso te pregunté si la pusiste y me dijiste que ya te la traía; así pués te salvas de ser de esos "puristas", que si cambias el pomo por un MOMO, ya la estas jodiendo, y ni se te ocurra meterle volante, y ni mucho menos llantas; ya que entonces el coche será más feo, por no ser como el de serie.

 

 

Es el antituning mas extremo. JAJAJA

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  • 3 semanas más tarde...

Hola 200T aún no he podido integrar el concert, primero quiero solucionar la perdida de agua, que no doy con ella y pierde bastante, estoy empezando a temerme lo peor ( junta de culata), bueno esta foto te dejará más claro como queda de seprado y las partes que hay que repasar, son los dos laterales.

post-38-1130970833.jpg

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30climatecontrol9ek.jpg

31climatecontrol0om.jpg

 

Y ahora, documento de los codigos.....

 

Bentley states that some faults are indicated w/o activating the fault

memory system. The LED next to the outside temperature button will flash

for ~1 min after a fault is detected or the ignition is switched on when

there is a fault. Note that the manual devotes 100 pages to

the digital climate control system. It includes detailed troubleshooting

flow charts as well as individual component tests. If you've got a real

problem it's probably best to obtain the manual. I'll include a discus-

sion of the fault check system here.

The fault system can be activated when the ignition switch is in the ON

position, the engine need not be running. The fault system is activated

by pressing the "OFF" button while holding down the "OUTSIDE TEMP"

button. After activating the fault system the "OUTSIDE TEMP" button can

be released. When initially activated the numeric LED displays will in-

dicate a code of `01. This value indicates the "channel" that is select-

ed for monitoring. Notice that the Climate Control system will continue

to operate in the mode it was in before the fault system was activated,

and it is possible to terminate the fault system display by pressing any

button on the head other than the "WARMER" and "COOLER" buttons.

The fault channel selection will increment when the "WARMER" button is

depressed ... there are 22 fault channels. The fault channel value is

accessed by pressing the blue "COOLER" button. Once the channel has

been accessed it is possible to check other channels by pressing the

"WARMER" button. The channel definition is:

Chan Function

======================================================================

`01 System Faults (see fault code table below)

`02 Measurement value of inside temp sensor (roof mounted) (refer to chart in Bentley)

`03 Measurement value of inside temp sensor (dash mounted) (refer to chart in Bentley)

`04 Ext Temp Sens - Plenum

`05 Ext Temp Sens - Radiator

`06 Measurement value of coolant temp sensor G62, phase in during production

`07 Graphic Control Head Output for A/C programmer

`08 Actual value of feedback potentiometer for temp regulating flap servo motor

`09 Specified value of feedback potentiometer for temp regulating flap servo motor

`10 Specified Blower Motor Voltage

`11 Vehicle Voltage <=== Useful for monitoring battery too!

`12 Total of electrical system voltage interuptions, values between 5 and 9.5 volts (less than 5 read as open low-pressure switch)

`13 Program number (not significant for troubleshooting)

`14 Switch position of high pressure switch (0-5 means high pressure switch closed)

`15 Specified voltage on fresh air blower in volts (depends on program)

`16 Pulse counter (not significant for troubleshooting)

`17 Graphic display of compressor shutoff conditions

`18 Graphic display of electrical outputs

`19 Number of times compressor shut off via high pressure switch F118 (red housing).

`20 Number of times compressor shut off via high pressure switch F118 (red housing) since last ignition switch cycling. After 8, compressor shuts down until system restarted.

`21 Program number (no significance to troubleshooting)

`22 Speed signal

System Fault Codes for channel `01

======================================================================

00 - No problems!

`01 - Interior temp sensor open

`02 - Interior temp sensor shorted

`03 - Exterior temp sensor in plenum open

`04 - Exterior temp sensor in plenum shorted

`05 - Exterior temp sensor in front of radiator open

`06 - Exterior temp sensor in front of radiator shorted

`07 - Feedback potentiometer on motor for positioning heater flaps Open Circuit/interuption

'08 - Feedback potentiometer on motor for positioning heater flaps Short circuit

'09 - Coolant temp sensor G62 open circuit

'10 - Coolant temp sensor G62 short circuit

'11 - Inside temp sensor (roof) open circuit

'12 - Inside temp sensor (roof) short circuit

`13 - Battery voltage is/was less than 9.5v during current running period

`14 - High pressure sensor - Excess pressure in system, compressor off

`15 - Adjustment motor for temperature regulating flap with feedback potentiometer is set incorrectly

'16 - High pressure sensor - short circuit

__________________________________________________________

Definitions for graphic control head output - channel `07

(I'll eventually add the diagram showing the various flaps and levers; for now, the text version will have to do)

 

 

When Channel 7 is read, each segment that is lit (or not) has a meaning, as follows:

1 lit or flashes: temperature regulating flap moves towards "heating"

2 lit: Recirculation fresh air flap is in recirculation mode

3 and 5 lit: "air from instrument panel outlets"

4 lit: Heater valve is closed

5 lit (but not 3): "air from instrument panel outlets and to regulating flap (footwell/defrost)".

6 lit: "air from footwell outlets"

7 lit or flashes: temperature regulating flap moves towards "cooling"

8 lit: compressor on.

9 lit: Radiator cooling fan runs on first speed.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________

 

 

When Channel 17 is read, each segment that is lit (or not) has a meaning, as follows:

1 lit: compressor on.

2 lit: compressor off. A/C refrigerant high pressure switch (red housing) open.

3 lit: compressor off. Outside temperature too low, or mode = ECON or OFF (check outside temp sensors)

4 lit: compressor off. Electrical system voltage less than 9.5 volts.

5 lit: compressor off. A/C refrigerant low-pressure switch open.

6 lit: compressor off. Kick down function activated. (switches on after 12 seconds).

7 lit: compressor off. Coolant temp warning switch, or multifunction temp switch closed.

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