Jump to content

Sign in to follow this  
Gozzu

turbo

Recommended Posts

tengo que cambiar el colector de escape y estaba pensando en pillar de paso el colector y turbo de un k03s o k04, se podría hacer¿? que más debería cambiar para una posterior repro?

inyectores de más caudal¿?

 

es un 1.8t AEB, tienen acelerador por cable turbo ko3 a secas con inyectores de 210 cc y FPR (regulador presion de combustible) de 4 bar

Edited by Gozzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Utilizamos cookies para asegurar que damos la mejor experiencia al usuario en nuestro sitio web (personalizar anuncios, ofrecer funciones de redes sociales y analizar el tráfico). Compartimos esa información con nuestros partners. Privacy Policy.