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Error 17964 - Charge Pressure Control


Mendy

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De qué se trata?? Pensé en un principio que se podía tratar del caudalímetro... o de una fuga de gasóil que tenía por el filtro y hubiera quedado guardado el error en la centralita, pero me ha aparecido esto al pasarle el VAG-COM:

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CG

Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 1366

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

AUZ6Z0A0096544

2 Faults Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: N/A

 

Puede ser el sensor de presión del turbo? En realidad es cuando el coche empieza a ir un poco mejor, en cuanto entra el turbo... por que antes de las 2000 rpm, ni se mueve.

 

Saludos :flwrs:

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17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

 

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

 

Possible Causes

Boost Pressure too Low

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

 

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

 

 

Te toca traducirlo, ;)

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17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

 

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

 

Possible Causes

Boost Pressure too Low

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

 

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

 

 

Te toca traducirlo, :D

 

;):D

 

Por cierto, mi coche es un A4 B6 TDI 130cv

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  • 5 semanas más tarde...

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