Jump to content

Publicaciones recomendadas

Publicado (editado)

El que té més merit, es que l'atre dia al fil del nou Mito GTA, el mateix moderador va estar penjant fotos a sota d'un missatge en anglès.

Qué passa, que l'Anglés que no està reconegut a Espanya es tolera, i el català no?!?

Sempre igual! :p

Jo per part meva, li facilitaré la feina i cada post que vegi en una llengua no-castellana, li posaré un missatge al Ragtop a veure si així el tradueix.

Ja que és tan servicial...

Editado por Tal

• Respuestas 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicado

Hay una cosa que es cierta de todos modos, siempre que se ha escrito algo en catalán han sido mensajes "de forero a forero", sabiendo de antemano el que escribe que el otro conoce el catalán también. Pero repito, hay que pensar que es un foro abierto y puede entrar alguien y no entenderlo.

Bueno , no voy a darle más vueltas al tema, ya he expresado mi opinión :thumbsup:

Salu2! :p

Publicado
Hay una cosa que es cierta de todos modos, siempre que se ha escrito algo en catalán han sido mensajes "de forero a forero", sabiendo de antemano el que escribe que el otro conoce el catalán también. Pero repito, hay que pensar que es un foro abierto y puede entrar alguien y no entenderlo.

Bueno , no voy a darle más vueltas al tema, ya he expresado mi opinión :az:

Salu2! :thumbsup:

Per mí, cap problema.

No m'he queixat mai quan algú usa una llengua que no entenc, senzillament hi poso més interès.

Per cert, no et preocupis que quan vegi el teu flamant A4 ja et deixaré les notes en castella i català! :shocked: :clap1: :clap:

A veure si et deixes veure pel PRC Bcn. :p

Publicado

Bueno , no voy a darle más vueltas al tema, ya he expresado mi opinión ;)

Salu2! :thumbsup:

Per mí, cap problema.

No m'he queixat mai quan algú usa una llengua que no entenc, senzillament hi poso més interès.

Per cert, no et preocupis que quan vegi el teu flamant A4 ja et deixaré les notes en castella i català! :clap1: :clap::az:

A veure si et deixes veure pel PRC Bcn. :p

No me dejes notas que me creo que son multas :D

A ver si la semana que viene me escapo a veros ;)

Salu2! :shocked:

Publicado

Dos cosas:

A mi me da igual cualquiera de las dos lenguas, lo que si que tengo claro que desde que Jaume I fue a reconquistar las tierras que ocupáis gracias a nosotros, porque os las ocupaban los árabes, estáis de un insoportable que no veas. Digo yo que esto se arreglaba echando el puente del Ebro abajo!! :thumbsup:

Y la segunda; necesitas amigo Ragtop una visita magnética.....y con urgencia

post-26560-1235922113.jpg

o va a ser que quieres el traje verde que tiene Tal preparado???

Publicado

Son como niños, en venganza me han quitado la firma dedicada a Pepe Rubianes.

Y ni siquiera me mandan un mp para decirme el porqué.

Sin comentrarios .............................

Publicado

Yohedecididoescribirencastellanoperosinespacios,esovale?

Hem convocat una reunió d'urgència per resoldre tal ofensa!!!! A partir de les 17:00 (jo ja arribo tard) a Granollers!!!

Publicado (editado)

Edito:

Res, que he obert un fil amb un missatge del mateix moderador que amenaça amb borrar el que no estigui escrit en castellà, amb un missatge seu, integrament en alemany, només perquè es veies la falta de criteri que hi ha, i la discriminació cap al català, enfront de la permisivitat de l'ús de llengues com l'alemany o l'anglès.

El saben aquel que diu...

¿Qué es más rapido que la luz?

La diarrea, que todavía no has encendido la luz y ya te has cagado!

¿Qué es mas rápido que la diarrea?

Un Moderador, que todavía no has terminado de escribir o colgar una firma, que ya te la ha borrado!

:laugh::laugh::lol2:

Editado por Tal
Publicado

Edito:

Res, que he obert un fil amb un missatge del mateix moderador que amenaça amb borrar el que no estigui escrit en castellà, amb un missatge seu, integrament en alemany, només per què es veies la falta d criteri que hi ha, i la discriminació cap al català, enfront de la permisivitat de l'ús de llengues com l'alemany o l'anglès.

Un Moderador, que todavía no has terminado de escribir o colgar una firma, que ya te la ha borrado!

Si, intentas veure l'enllaç q has penjat mira q surt:

Disculpa, algunos de los archivos necesarios no se han localizado. Si querías ver una discusión, es posible que haya sido eliminada o trasladada. Por favor, vuelve e inténtalo de nuevo.

Ja, l'ha eliminat??? Mira q s ràpid el tio borrant missatges... jajja

Publicado

Edito:

Res, que he obert un fil amb un missatge del mateix moderador que amenaça amb borrar el que no estigui escrit en castellà, amb un missatge seu, integrament en alemany, només per què es veies la falta d criteri que hi ha, i la discriminació cap al català, enfront de la permisivitat de l'ús de llengues com l'alemany o l'anglès.

Si, intentas veure l'enllaç q has penjat mira q surt:

Disculpa, algunos de los archivos necesarios no se han localizado. Si querías ver una discusión, es posible que haya sido eliminada o trasladada. Por favor, vuelve e inténtalo de nuevo.

Ja, l'ha eliminat??? Mira q s ràpid el tio borrant missatges... jajja

Es veu que està invisible fins que prenguin una decisió sobre aquest tema.

M'han demanat paciència i la tindré.

Aparco la polèmica momentaniament.

Publicado

Ainssssss.... Menos mal que aqui a ningu le gustan los liosss!!!!!! buffffff...... <_< :lol2: :cry1: :kss1:

Por ciertoooo.... ya tas preparao para el refugi??????maricon3ez0.gif

Guest
Esta discusión está cerrada a nuevas respuestas.
  • Explorando recientemente   0 miembros

• No hay usuarios registrados viendo esta página.